Ohjelma: Intiimin kosketus
Muoti fygitaalisessa tilassa
Linkki haettu!
Paina tästä jakaaksesi!Viimeisessä jaksossa mietitään miten dataistuminen ja digitalisoituminen vaikuttaa muodin levitykseen, markkinointiin ja kulutukseen. Asiantuntijana on Marimekon markkinointijohtaja Sanna-Kaisa Niikko.
Muotia koetaan enenevissä määrin digitaalisissa ympäristöissä: sosiaalisessa mediassa ja muissa verkkoalustoissa. Muotialan yrityksiltä vaaditaan siis paljon. Millaiseen digitaalisuuteen Marimekko panostaa? Mitä tarkoittaa, että verkkokauppa on uusi flagship? Entä mitäköhän Armi Ratia olisi pitänyt siitä, että myös videopelien hahmot voivat seikkailla yllään Unikko-kuosia?
Muotia ja sen luomista juhlistava podcast-sarja on kuusiosainen. Toimittajana ohjelmajohtaja Anni Korkman. Tämä Helsinki Design Weeklyn podcast-sarja on toteutettu yhteistyössä Designmuseon ja Suomen Tekstiili & Muoti ry:n kanssa.
Yhteistyössä Designmuseo, muotoilua kaikille. Näyttelyitä, design shop ja kahvila. Alle 18-vuotiaat ja museokorttilaiset ilmaiseksi sisään. Löydä myös verkkosisällöt: Designmuseo.fi
Yhteistyössä Suomen Tekstiili & Muoti ry. Tekstiilit ovat jokaisen arjessa, jokaisessa päivässä. Me edistämme tekstiili- ja muotialan yritysten mahdollisuuksia kasvaa ja kansainvälistyä. www.stjm.fi